Tidsfördriv

Här kommer en kort lista som jag hittade på en blogg. Egentligen är den längre, men det är ju ingen som orkar läsa långa sådana inlägg, så jag sprider ut det lite :)

Senaste:

Låt du hörde: helt omöjligt att komma ihåg ju. Men senaste låt jag minns att jag hörde är Laleh med Some die young.

Serie du såg: Revenge

Mat du åt: Soppa på jordärtskocka, jättegott!

Kram: Av en elev

Känslan: Trötthet

Bråk: Det kan jag faktiskt inte minnas...

Resa: Kimito

Så här härligt hade vi det då ♥

Längtan: Kärlek

Dröm: Det är faktiskt länge sen jag kom ihåg en dröm från natten. Men i vaket tillstånd drömmer jag om min prins som jag inte ännu träffat! Och att sova.

Personen du träffade: Mamma

Person du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Mamma, haha, det börjar bli ett mönster här känner jag :) 

Gången du var utomhus: Två timmar sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tror det var den 27 augusti, dagen innan Staffan flyttade till Örebro.

Här är en annan trevlig middag som hela vår familj haft tillsammans.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0