I mål

Ligger på hotellrummet nu och vilar efter dagens utmaning. Lyckades ta mig igenom milen springandes hela vägen. Hade lite ont i knät på några ställen men i stort sett så gick det bra. Och tiden då, den vet jag inte exakt men runt 1.03.30 blev den, vilket är personligt rekord med ca 6 minuter!!! Wohooo!! Helt sjukt med tanke på hur lite träning jag fått till de senaste veckorna. Men kanske det funkar att vila sig i form :D

Här är jag, trött men nöjd, efter loppet vid Franska Rivieran!



Tyvärr blev det inget halvmarathon för Fredrik för han blev sjuk i natt :( Han får satsa på sitt Stockholms marathon i maj istället!

Nu ska vi ändå ge oss ut på en liten promenad för att njuta av vår sista dag här i Nice. I morgon går flyget tillbaka hem till Åland.

Kommentarer
Postat av: Auntie BePe

Sillälailla Fanny! Että oikein Ranskassa asti juoksukisa! Oli varmasti ikimuistoista juosta Rivieralla. Onneksiolkoon! Auntie BePe

2014-05-01 @ 15:35:40
Postat av: Auntie BePe

Sillälailla Fanny! Vai että oikein Ranskassa asti juoksukisa! Oli varmaan ikimuistoista juosta Rivieralla muitten ulkomaalaisten joukossa. Ja vielä hyvällä loppuajalla. Onneksiolkoon!

Svar: Kiitos Peeta. Oli tosi hauskaa.
Fanny

2014-05-01 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0