Att göra saker man inte brukar kan vara kul!

Gissa vad jag just gjort!?! Jag tror inte att nån kommer att komma på det...

Nej precis, tänkte väl det :)

Här får ni en ledtråd:



Någon som kommit på det än? Hehe.

Jaa, tro det eller ej, men jag har varit och tittat på korpfotboll! Min nya vän undrade om jag ville komma med, hennes kille skulle spela, så när jag inte hade något annat för mig så for jag dit! Och det var faktiskt rätt kul! Det är roligare att titta på sån fotboll än den som kommer på TV, eller överhuvudtaget roligare än sån fotboll som är seriös. Visserligen så tas ju korpfotbollen på blodigaste allvar av dom som är med, men det är en helt annan sak :)

Hur som helst så hade jag en bra kväll, om en stund ska jag sova. Ska upp 05.15 imorron så... Men sen efter jobbet far jag ut till Silverskär med Peter! Det ska bli skönt! Blir ingen uppdatering förrän tidigast på torsdag! Ha det bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: L8

korpfotboll?? alltså va de fåglar som spela? eller hette killarnas lag det? :p

2010-07-13 @ 07:36:40
Postat av: Fanny

Haha, ligan heter så, de e fotboll på "skojnivå" eller vad man ska kalla det. Tror att en regel är att man inte får spela i ett riktigt lag om man ska vara med i korpfotboll, så de e väl mycket avdankade fotbollsspelare där. (vet inte om du läser de här, orsaken till att ja svarar så sent e att ja tydligen inte ser kommentarer mera... måste gå in i bloggen och kolla.. dåligt..)

2010-07-19 @ 19:22:33
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0