Nu ska det trimmas!

Goddag!

Haft en bra morgon? Det har jag! Har bestämt mig att få tummen ur arslet eller vad det nu heter och komma igång med träningen. Så strax efter att Peter farit på jobb i morse steg jag upp, åt frukost och for iväg till Avancia. Fixade mig ett träningskort där från och med idag till den sista augusti. Eftersom jag redan var där så passade jag samtidigt på att gå ett varv i gymet! Blev ca 1½ timmes träning, ganska lätt dock eftersom det är så länge sen jag tränat, men skönt var det! Nu borde jag ju vara i form tills jag kommer till Vasa så är det inte så jobbigt att börja träna där igen! På tål om det, hur går det för dig Lotta? :)

Ska skicka några mail, surfa runt lite till och sen får vi se om jag hinner en snabbis via stranden innan jag ska på jobb igen. Jobbar kk idag (kort kväll) så det är bara 14.30-21.15, skönt! Dock börjar jag 6 imorron :(

Aja, ha en bra fortsättning på dan!

Kommentarer
Postat av: L8

haha nu trodde du att ja sku säga int å bra, men ja va faktist idag till gymmet med janina!! :D så jaa 1 gång so far + länkken då så 2 hela gånger :p

men du e dukti som skaffa kort! jag lyfter på hatten!

2010-07-20 @ 20:21:02
Postat av: Fanny

Men två gånger e ju två gånger bättre än noll!!!

2010-07-21 @ 14:22:41
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0