Party party

Nu drar jag ut och kalasar för sista gången på årets Rockoff. Ska dit och äta middag på VIP-hyllan (igen, var ju på fredagen för en vecka sen också, men nu är det gratis :) hoppas ändå maten är bättre idag..) med Julia och Paf-gänget. Kommer bli en riktigt kul kväll känner jag på mig! Partydressen är på, sminket ligger (typ) där det ska och frisyren får duga! I morgon ska jag ta det så lugnt jag bara kan, men som min sommar varit hittills så vet man ju aldrig vad som händer ändå.
.
Så här ser jag ut i kväll i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Henni

Waaaaow. Vilken fin bild!!!

2011-08-02 @ 20:56:16
Postat av: Fanny

Taaaaaack :)

2011-08-03 @ 10:45:46
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0