En perfekt söndag

Den här söndagen har varit hur skön som helst! Större delen av dagen har jag tillbringat med Julia. Först 4 timmar i solen på deras bakgård (och utan att bränna mig! Hade faktiskt solkräm!), sen en promenad med deras två små hundar, och sen en avkopplande stund (som om inte hela dagen varit avkopplande!) med bara härligt prat! Sen for jag hem till mamma och pappa dit också Peter kom en stund senare. Vi blev bjudna på lasagne och bulla! Jag provade också mammas nya hula-hoop ring som hon fått i present. Det gjorde ont! Kan ju förstås ha berott på att jag har träningsverk i magen också... Men den är ganska stor och tung...
.
Tindra tyckte om att jaga vatten som Julia skvätte på henne
.
Och Tara spanade på vågor :D

.
Lite krumsprång av ren lycka!


Kommentarer
Postat av: Jossa

Va härligt! Fler såna här dagar senare i sommar efterlyses!

2011-05-24 @ 09:53:10
Postat av: Fanny

Absolut!!!

2011-05-24 @ 20:51:54
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0