Nu är jag *trumvirvel* INGENTING!

Jag har ju glömt att berätta vad som väntade på mig här hemma då jag kom hem från Vasa! På bordet låg ett brev från Åbo Akademi och där i låg mitt kandidatexamensbetyg!
.
.
.
Minns ni hur jag kämpade med den för ett år sen... Ojoj, men nu äntligen! OCh vad betyder då det här? Jo, absolut INGENTING! Jag är absolut ingenting med den här examen, kanske kan jag få högre vikarielön men thats it! Ganska spännande med tanke på att en vän till mig som studerat till barnträdgårdslärare vid Åbo Akademi också är Pedagogie Kandidat och har en giltig examen :) Och då har vi studerat lika länge och gjort ett likadant examensarbete.. Nåja, om ett år är jag Pedagogie Magister och här en giltig examen jag också :D Hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: lotta

jee! bra fanny, grattis!! :)

2011-05-15 @ 17:38:02
Postat av: Fanny

Tack :D

2011-05-15 @ 17:43:09
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0