Bästa sättet att träna insida lår

Ajajaj vad jag har ont! Jag var ju på fysträning med simmarna i torsdags och satt mot väggen i 10 minuter. Och igår hade jag ont. I rumpan och hela låren, alla muskler! Idag har jag mest bara ont i insida lår. Att träna insidan av låren är ju något som många tjejer strävar efter, och här är tydligen en bra övning... Så iväg och sitt mot väggen nu!
.
Sitter och tittar på ett hyllningsprogram till Oprah just nu på TV3.  Denna fantastiska kvinna ska ju sluta med sin show vilket jag tycker är riktigt synd. Som hon har förändrat synen hos så många människor, förbättrat livet för otaliga och lockat fram tårar hos mig i TV soffan :) Liksom denna gång... Jag är en sentimental liten snyftare som just nu är inne i en extrem period, vilket är lite jobbigt ibland, man vill ju inte sitta och grina hela tiden! Men tillbaks till Oprah. En fantastisk kvinna, och jag är säker på att även om hon slutar med sin show så kommer hon inte sluta med välgörenheten som gör denna värld så mycket bättre.
Bild från google
.
Men nu måste jag tyvärr sluta titta på TV. Det blir fest ikväll och jag måste gå i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0