Spaghettiben

Så känns mina ben efter dagens bravad. För flera flera år sen, då när jag fortfarande var aktiv tävlingssimmare och fortfarande bodde på Åland (alltså innan jag for iväg och studerade, nu bor jag ju på Åland igen!) så var jag mästare på att sitta mot väggen. Tyckte vi då. Jag satt 7 minuter som mest. Idag, efter att inte ha tränat ordentligt sen juli, var jag med på simmarnas landfys. Och vi satt mot väggen. I 10 minuter. Och nu undrar jag om jag kommer att kunna gå i morgon.... Hoppas lite! Men nu ska jag i alla fall gå i duschen och hoppas att de varma strålarna kan mjuka upp min små stackars muskler lite. (Men håll med om att 10 minuter är jäkligt bra om man inte tränat ordentligt på drygt 2 månader)



Kommentarer
Postat av: Lotta

herregud.. är du säker att du inte tappade känslan, och knäna låste sig och därför gick det? Jag blev så trött redan av att läsa att du suttit så länge så jag fortsätter att sitta... på stolen. :p

2011-10-20 @ 21:51:33
Postat av: Fanny

Haha! Jag trodde faktiskt inte att det skulle gå... Trodde jag skulle klara max 3 minuter! Och jo, jag tappade nog känseln i benen... Hoppas den kommer tillbaka snart!

2011-10-20 @ 22:02:42
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jäklar!! 10 minuter var fanimig inte illa det!! Jag måste testa någon dag och se hur många sekunder jag håller ;)

2011-10-22 @ 16:58:03
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0