Slut på strejken!

I fredags var det den sista september, vilket var sista dagen för min godisstrejk! Jag måste säga att det ibland har varit lite svårt, men det var absolut värt det! Tänkte berätta lite vilka dom positiva effekterna var. Det fanns en enda negativ effekt, och det var att min mage var lite i uppror under första veckan, antagligen pga att allt skit rensades ur mig, så det var ju egentligen bra ändå :) Men här är de positiva effekterna:
  • Jag mår mycket bättre. Både fysiskt och psykiskt.
  • Jag känner mig fräshare, och min hud mår också bättre.
  • Jag gick ner 2 kilo de 2 första veckorna.
  • Jag är inte lika sugen på chips och godis nu fastän jag "får" äta det igen!
Så jag är mycket nöjd med min strejk! Tror nog att jag kommer att försöka göra detta lite nu och då, i alla fall om jag märker att det börjar gå lite snett i mina vanor igen :) Nu ska jag försöka hålla mig till helgerna!
.
Jag känner också för att det skulle kunna vara kul med en liten förändring. Typ så här.
Jag vet inte, vad tycker ni? Eller är det bättre som nu, utan pannlugg? Dock skulle jag inte kunna göra detta nu, skulle bli först till sommaren kanske, jag har lite andra planer där emellan som inte passar ihop med pannlugg. Lite hemligt ännu men jag ska snart berätta mera om det, måste bara få datumen klara först!

Kommentarer
Postat av: write my essay

Personally I find your make-up's variants really interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0