No more candy

I morgon är det den 1 september. September blir en speciell månad för mig i år. Inte bara det att jag har min avslutande praktik och fyller år, utan det blir en godisfri månad! Nu är det slut på snasket! För att jag ska klara av detta så måste jag ha lite regler :) Detta får jag inte äta:
  • godis i alla dess former
  • chips, popcorn, ostbågar, salta nötter m.m. i den kategorin
  • bakelser, kakor, tårtor (med undantag för ostglasskakan som jag tänker bjuda på när jag fyller år)
  • ost och kex
  • något jag glömt?
NÅGON SOM VILL HÄNGA PÅ?
Bilder från: blogg.mittval.se, saeaung.blogg.se, fotoakuten.se, babyjennifer.wordpress.com, styleroom.se, blogg.alltommat.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan haka på! Åtminstone de 3 första punkterna ska jag nog klara av ;) Men hur är det med glass?! :P

2011-08-31 @ 22:32:46
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0