På tal om...

...bananflugor. Jag måste faktiskt säga att det funkade! Och jag tror även på det om att burkarna ska vara röda för bästa resultat. För kaklet i köket är rött, och tro mig när jag säger att 90 % av flugorna satt på väggen... Då kom dammsugaren till användning :)
 
...löpning. Ja nu blev det ingen löparkurs. Jag var lite sen med att ringa dit. Eller egentligen ringde jag aldrig, för pappa gjorde det då han också var lite intresserad, och fick veta att det var 60 anmälda. Till 30 platser. Så kanske en annan gång!
 
...tidiga mornar. Som jag kan ha nämnt någon gång förut så är inte mitt morgonhumör det bästa (läs uruselt). Jag behöver lite tid på mig innan jag börjar prata. Sen jag började jobba har jag upptäckt att bilfärden ut till skolan fungerar som en mätare för hur trött jag är just den morgonen. Om jag börjar sjunga med i låtarna på radion vid första rondellen är det ganska bra. Men om det dröjer ända ut till ÅCA så är det lite sämre. HIttills har jag inte kommit ända till jobbet utan att börja sjunga med, så det är bra :)
 
Har ingen passande bild, utan det får bli en på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0