Löpning+Fanny=?

Dom som känner mig vet att jag avskyr att springa. Jag önskar jag tyckte om att snöra på mig skorna och ge mig ut på en löprunda, för det är ju så enkelt, men nej, jag avskyr det.
 
MEN. Jag har varit på bodyattack 2 gånger på gymet nu, och något av det skönaste har varit de låtar då vi joggat runt i rummet. Jag fattar ingenting. Och häromdagen damp Medis kurskatalog ner i postlådan och vips ser jag en löparkurs som jag funderar på att anmäla mig till. Vad hände där liksom?
To be continued...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande! Jag tycker helt klart att du ska anmäla dig till löparkursen så kan jag börja lura med mig dig på diverse roliga lopp sedan!! :D Jeii! Eller hur?! ;D

Svar: Heh, vi får väl se.. :) Jag har ju inte ens kommit över första steget än, att bestämma mig för om jag ska anmäla mig eller inte :P Haha!
Fanny

2012-08-17 @ 20:03:57
URL: http://haanabanaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0