Destination Gotland

Inatt bär det av till Sverige. Peter och jag ska på en bröllopsfest till Gotland, Peters kompis har gift sig och nu blir det kalas! Vi åker härifrån inatt med Viking och kommer till Stockholm vid halv 7 tiden imorgonbitti. Sen bär det av mot Gotland!! Ingen av oss har varit där så det ska bli kul!

Peter jobbar ikväll så Syster är här och håller mig sällskap. Hon är snäll och kör Peter och mig till båten inatt sen! Vi har myskväll med lite gott att äta och så har hon hjälpt mig med vad jag ska ha för kläder till festen imorgon. Vi såg just på film, Disneys Skönheten och Odjuret =), en av mina Disney-favoriter, så himla fin! Min andra favorit är Askungen. Jag har alltid varit lite prinsessig av mig så det är väl inte så konstigt att dom filmerna fastnade, se bara på klänningarna dom hade!

Den här klänningen ville jag alltid ha, eller egentligen ville jag vara Belle :)




Nostalgi på hög nivå!!!! Vilka är era Disney-favoriter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0