Kalasfylld helg

Dags för en uppdatering igen då! Har varit ledig fredag, lördag och söndag men det har ändå inte blivit någon uppdatering förräns nu... Var i svampskogen med mamma i fredags, hittade lite kantareller så idag blir det att äta nåt med kantareller! Mums! Sen på kvällen hade Julia, Jossa och deras pappa kalas. Det blev smörgåstårta, muffins och marängtårta, nam nam!

Igår messade Syster mig och frågade om vi skulle till stranden och självklart skulle vi det! Låg väl där i ca 3½ timme. Sen hem till mamma och pappa på middag, lax, och därefter hem för att förbereda för en helkväll med tjejerna! Vi (jag, Julia, Jossa och Ellida) stekte plättar och drack gott, tog en massa knäppa bilder (tänker inte visa alla, hehe) och sen for vi till Indigo. Det var inte så mycket folk ute men vi träffade på några som vi kände i alla fall. Julia skulle med båten tidigt på sönda morron, så det blev en lite solrgligt farväl där, Ellida vet jag inte heller om jag ser före vi far och studerar på olika håll så farväl där med... Jossa kom med hem till Peter och mig på lite lugn efterfest, drack ett glas vin och pratade. Peter kom hem vi 4 tiden och pratade mer!

Idag kom vi upp ur sängen vid 2-3 tiden, ooops. Men men så kan det gå! Jag ska snart på kalas igen, till kusin. Mera gott gott! Måste nog börja träna snart :)

Bilder från igår!

Jossa och Julia gillade att dekorera sina plättar innan dom åt dom!


Nån form av dans...


Lite galna gruppbilder (jo jag vet vi är jättesnygga...!)








På Indigo träffade vi Adam och Per från cafeet på Mariebad


Srämningen på topp


Typ enda normala bilden på oss ikväll, Julia fick inte vara med :)


Skål!


Inga kommentarer...


Trackback
RSS 2.0