Något fint och något hemskt

Måste bara visa vilka fina blommor jag plockat idag, det är doftärtor eller något sånt från mammas trädgård, jättefina tycker jag!

Vad tycks?


Sen för er som gillar att se på skräckisar så har jag ett tips; The Unborn. Såg den igårkväll och man fick inte en lugn studn i den filmen!! Såg nog över halva filmen genom fingrarna... Tycker egentligen inte om skräckisar för jag blir så uppskrämd och sen kan jag inte sova. Mörker rädslan blir ju dessutom bara starkare av det. Men kicken man får när man blir sådär rädd är ju ändå häftig, så därför plågar jag mig själv =) Fast jag tittar inte på skräckisar ensam, i så fall ska det vara mitt på dan med alla lampor tända, och med lite ljud!! Men så ska ju inte skräckisar ses...

The Unborn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0