Onsdag/lill-lördag

Nu har ju då alltså Lotta farit, lite trist då Peter jobbar väldigt mycket idag och imorn så jag vet inte riktigt vad jag ska göra :D Men vi har haft en riktigt skön semester! I tisdags fick vi som sagt mat, Peter lagade helt underbart god mat, pilgrimsmusslor med blomkålspuré till förrätt och sen torsk med potatismos och kräftsås till huvudrätt. Mmmm vad gott det var!! Sen åt vi melon och ananas till efterrätt.

Igår hade Lotta och jag lite girls night out, eller det råkade bli så. Vi satt hemma och drack lite, fixade oss och sen gick vi till Indigo. När vi stod i baren kom en kille fram och pratade med oss och frågade vad vi gjorde ikväll. Jag svarade att vi hadr en "girls night out" och jag tror att han fattade vinken för han gick därifrån :D haha.
Vi beställde en varsin strawberry marhgerita men bartendern glömde taquilan... typiskt...
Roligt var dock att ett gäng som troligen var från någon firma var där och några killar beställde också strawberry margheritas, vi tvivlar på att dom visste vad det var utan dom bara beställde samma som oss :D haha!

Från middagen i tisdags


Två glada brudar på väg till Indigo




Lotta före vi druckit ur


Jag efter att vi druckit ur!


Men kanske jag skulle ta och fara hem till mamma och pappa, kanske jag får mat där, hehe, min egen matlgning är ju inte så bra så... Och mammas mat är alltid god!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0