Roliga turister!

Haha, lite skoj måste man ju få ha på jobbet också! Det var just en grupp på 41 svenskar här på badet. Fick mig ett gott skratt ett par gånger! När dom kom så hade vi en faktura på simbiljetterna som skulle skickas hem som en räkning till dom sen. Men när dom for så hade ingen varit in och simmat, vilket då innebar att dom skulle betalat för 41 simbiljetter helt i onödan. Haha, lite småberusad som han var så tog han fakturan och sprang iväg med den! =)

Sen bad samma kille att jag skulle ringa efter 5 taxibilar åt dem. Sagt och gjort, snart stod det 5 taxibilar på parkeringen, men vid det laget hade nästan alla från gruppen redan gått in till stan. När en av dom 4-5 som var kvar såg att dom hade 5 taxibilar som stod och väntade så vågade hon inte gå ut och berätta att dom bara behövde 1 =) Jag satt bara och småskrattade för mig själv!

Nu ska jag gå och äta, önskar mig själv en smaklig måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0