Mera evenemang!

Jag vet jag vet, uppdateringen har varit dålig! Men det har inte hänt något spännande i mitt liv dom senaste dagarna, jag har jobbat sen i torsdags och det är i princip vad som hänt. Var hem lite i helgen och umgicks med mamma och pappa, sov hemma en natt också, sov extremt dåligt... Jobbigt...

Jobbar idag och imorgon till, sen är jag ledig fredag, lördag och söndag, ska bli grymt skönt! Sen har jag bara en vecka jobb kvar!! Sköönt.. Mindre skönt är att tiden hemma håller på att ta slut, det ska bli jätteskoj att komma upp till Vasa och träffa alla kompisar igen, har saknat alla massor! Men det är aldrig kul att åka ifrån familjen och kompisarna här, och nu måste jag dessutom åka från Peter vilket kommer vara jättejobbigt =( Men studera måste man, annars blir det till ingenting!

Men eftersom det inte händer något skoj i mitt liv just nu så kan jag ju berätta om några evenemang som ska vara här nu i dagarna. Alandia jazz festival pågår 12-15 augusti, jag har själv aldrig varit på det, får se i år. Peter och jag pratade om att gå dit men får se om det fungerar med våra jobbturer och så.
På fredag är det kulturnatten också, då blir det väl till att mingla runt lite!
Ett evenemang som jag skrev om för ett bra tag sen är Paf Open som är 18-23 augusti. Beach volley på hög nivå, själv missade jag det senast för 2 somrar sen eftersom jag var i Thailand då, men i år ska det bli kul att se lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0