Dansbandskampen

Har inte orkat uppdatera nu på ett tag, har inte haft motivation till att skriva nåt... Men nu gör jag ett försök igen :)
Fick jobb igår, på Mathis Punkten. Blev lite kassajobb och sedan plocka upp varor på hyllor. Efter jobbet for jag hem till mamma och pappa och åt nötter. Tänkte köpa hem lite till mig och Peter också men vi har ingen nötknäppare (blink blink tomten!).

Imorse blev jag halvt om halvt väckt av telefonen när dom ringde från Mariebad och ville att jag skulle komma och jobba ikväll, och snäll som jag är så ställde jag upp! Nu sitter jag hos mamma och pappa igen och äter nötter och tittar på dansbandskampen :) Dom gjorde en TV-miss nyss som vi fick lite roligt åt. Ett band hade gått vidare till duellen och så råkade dom visa telefonnumren till de två band som man kunde rösta på i duellen, trots att man inte hade fått reda på det andra bandet än! Hihi!

Imorgon ska vi stöpa ljus! Vi gjorde det varje jul förr men nu har vi inte gjort det på några år. Det ska bli kul! Hoppas det blir fina ljus! Jag ska visa sen!

Nu ska jag kolla upp vad nästa historiakurs innehåller... Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0