Efter regn kommer minusgrader och då blir det halt...

Det blev precis som sjag skrev igår, minusgrader som ledde till en galen halka! Kan bara tänka mig hur många lårbenshalsar som farit idag... Det har verkligen varit som en isbana på alla gångbanor! Huj!

Gick i alla fall till Strömpilen idag, det är precis nedanför min mosters hus så.. Träffade på en supersöt kissemiss på väg dit också, den var jätte kelsjuk! Satte mig ner på huk och den hoppade direkt upp i famnen på mig!


Gick mest bara runt och tittade på Strömpilen, tog bussen in till stan sen och köpte mina sista nödvändiga saker :) En mini krepptång fick följa med hem, funkade skitbra i mitt hår när frisören gjorde med den! Toppen!

Ikväll blir det antingen lite beachvolley med simmarna eller sen julfest i lillkusins klass! Det återstår att se!

Avslutar med en bild på solen en stund efter att den varit som högst, kl. 11.30 ungefär... 14.02 gick den ner idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0