God jul på spanskt vis

Sitter och väntar på att min syster yster ska komma hit till mig och Peter, Peter är på jobb så jag är ensam.. Men Henni ville komma och hälsa på Ebba och Maya, och kanske lite på mig också! Det var meningen att jag skulle läsa lite litteratur till kandidaten idag men det gick sådär... Först sov jag alldeles för länge, sen satte jag upp stänkskydd på buren så att det inte skulle sprätta ut så mycket spån och nu gör jag en massa annat "viktigt" på datorn :) Som att blogga!

Satt just och funderade på att så här i juletider skickas det en massa julkort till så många som möjligt. Men det finns väldigt många som jag inte skickat julkort till, och därför tänkte jag tillägna den här låten åt alla er!

Feliz navidad med Celine Dion!


Kommentarer
Postat av: l8

moikkelis, vill du sätta en bild på den nya buren? är ju nyyyyfiken var mina gudbarn bor under julen :D kram

2009-12-15 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0