Mätt och belåten

Kom hem från stan för en stund sen och brr det är kallt ute! Troligtvis inget att jämföra med om man skulle vara kvar i Vasa men nu är jag ju på Åland så :) Åt julbord med Peter på Nautical idag, mmm vad gott det var!! Riktigt mätt kan jag ju säga att man blev! Sen blev han kvar där för att jobba kväll --> ca 32 och jag for till stan. Nu ska jag börja fara mot mina föräldrar och försöka göra lite skolarbeten...

Slänger upp en glad julsång här åt er, Mariah Careys All I want for christmas is you. Videon är inte så mycket att hurra för, en bild på henne genom hela låten så den tog jag bort! Ni får titta på en vacker vinterbild från förra året istället!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0