Nästan jullov

Har skrivit en tent idag som tog 13 minuter. Man fick veta direkt om man var godkänd eller inte och jag klarade det! Så, nu är det bara en lektion kvar imorgon och sen JULLOOOOOOV!!! Superskönt! Det trista är dock att jag inte får åka hem direkt till min Peter (och resten av familjen såklart!) utan jag ska bli kvar här i Vasa över helgen. Jag ska nämligen gå en babysimskurs fredag-söndag! Jag tror det kommer att bli riktigt bra och det är nog en bra merit att ha! Sen får jag jobba med små bäbisar! (och få 20€/timmen, wohooo!!)

Men på söndag går tåget hem för mig, Maya och Ebba, dom ska nämligen också med! Hoppas resan går bra, har försökt vänja dom vid transportburen så... Sen är vi äntligen hemma på Åland med en trevåningsbur för Maya och Ebba och en kärleksfull pojkvän för mig! (jag vet jag vet, jag sitter här och drömmer mig in i framtiden, men den är inte så långt borta nu så jag kan inte låta bli!



Nu blir det sängen för mig, ska upp till 7 och tvätta en maskin, blää...
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0