Ny bur

Det blev en myskväll igår, först middag på Indigo och därefter lite soffmys! Lovely! Får se vad dagen för med sig. Än så länge ingenting, har bara suttit i soffan och slöat. Men jag tror jag ska ta och sätta lite fart på pojkvännen här bredvid mig i soffan så att vi får nånting gjort innan han ska på jobb! :)

Och självklart ska gudmor Lotta få se hur hennes små gudbarn bor! Jag tänker faktiskt på Taj Mahal när jag ser den här buren :) Fast kanske det mer är osm ett tempel av något slag, men men, jag tänker då på Taj Mahal :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

På tal om ny bur, vill du ha vår stora fina bur? :D Mössen följer med, men dem får du göra vad du vill med ;P

2009-12-16 @ 14:02:45
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: gudmor

Oj va fint dom har det! faktist rikit taj mahal :D

2009-12-16 @ 21:45:11
Postat av: Anonym

Haha, jo, de bara jävlas med mig :P Sprättar ner hela golvet med sågspån och har sig... Jag ar försökt varna (hota) Ted att om han inte är snäll blir han julklapp till mammas kattor, men han skiter blanka fan i vad jag säger :P

2009-12-16 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0