Som Lotta säger; voi ändå!

Jaa, bäbisar är verkligen för söta!! Imorse övade vi grepp på riktiga bäbisar som var på babysim! Det går inte att beskriva hur söta dom var! Vill också ha en! Haha, inte än :) Men på riktigt, vilka ögon dom har och hur dom tittar på en... Och deras rörelser och ljud! Jag reagerade inte en enda gång på att någon bäbis skulle ha gråtit, på 2½ timme! Duktiga små barn! Imorron börjar vi 7.30 igen med 2½ timme i vattnet. Vi ska öva på dykning då!! Wow! Och hjälp!

Sen slutar kursen 14.30 och då blir det fort fort hem och plocka åt sig packningen (som jag för övrigt gjort om...) och så måste jag komma ihåg Maya och Ebba! Har skrivit upp det på en lapp så att jag säkert inte glömmer :D

Det ska bli helt galet härligt att få komma hem! Har längtat såååååå! Hinner inte uppdatera imorron så hur det gick att dyka med dom små får ni höra på måndag kanske!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0