Staffansdagen

Grattis till lillebror som har namnsdag idag! Och till alla andra som heter Staffan!

Sitter själv och tar en liten paus från historiauppsatsskrivandet, det behövs ibland... Hoppas ni har haft en lika bra jul som jag med massor av god mat, dryck, sällskap och en snäll tomte! En vit jul fick vi också, det var nog länge sen det hände...

Ska och hälsa på Lotta om ca 1 timme, är ju typ en månad sen vi sågs så det blir kul!! Imorn blir det dock tidig uppstigning (ca 4!) och det är inte riktigt lika roligt... Men men, det är för ett gott syfte: för att vi ska hinna med båten hem! Så får jag träffa min älskade igen!! Wei!

Lite bilder från julafton kommer här, blev inga bilder efter maten, för då "kom tomten" och jag glömde bort kameran!

Granen lyser så fint!

Det fint dukade bordet!

Finklädd mamma

Glad syster

Det bästa på julbordet! (julskinkan alltså, inte mamma...)


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vilka är dina favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 20:16:54
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0