7 rätters middag

Sitter framför tvn nu å tittar på nåt Robin Hood program. Peter stackarn har farit på jobb, han var rätt så sliten... Så igår alltså, de va en riktig toppenkväll! Vi började med middag på Peters restaurng Nautical. På väg dit var det ett sällskap som frågade mig å Peter om vi visste var Nautical var, vi flinade lite och sa att vi själva är på väg dit så dom kan följa oss. Sedan började dom fråga om det var en bra restaurang och jag hade lite svårt att hålla mig för skratt när en av ägarna går bredvid mig =) haha

Men väl där så började vi med en fördrink och sedan följde alltså en 7 rätters middag med olika dricka till varje rätt! Mmmm vad gott det var! Och hjälp vad mätt man var efteråt!! Efter middan som tog ungefär 3 timmar så gick vi till Indigo. Jag hade själv fått i mig alldeles tillräckligt så jag drack inget där! Satt och pratade och hade skoj bara! For hem vid 3-tiden, jättetrött, hade ju stigit upp halv 6 på morron så... Somnade direkt och vaknade inte ens när Peter kom hem med en kompis och satte sig ner och drack whiskey i rummet bredvid! Haha, jag var trött...

Idag är det sista kvällen på rockoff, Veronica Maggio spelar där. Ska dit, vet inte med vem eftersom Svaije inte kunde komma, men ja vet att Syster ska dit. Och en av mina gamla simmarkompisar, sen träffar man säkert fler kompisar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0