Carolin af Ugglas och Takida

Jepp, nu har rockoff pågått några dagar, inte riktigt samma sak när det är på Mariepark som när det är på torget. Publiken har dessutom varit lite seg i år tycker jag, och själv har jag inte stött på så många som jag vill sitta och umgås med där inne.. Som tur är så har jag kunnat vara med SysterYster!

I söndags var det alltså Carolin af Ugglas som spelade på scen. Jag var väldigt tveksam till att ens fara dit, men efteråt så var jag glad att jag for i alla fall. Hennes låtar låter ungefär lika allihop och det gör det lite trist, men om man lyssnar på texten så är det fina låtar.
Igår var det då Takida på scen. Troligen den artist som drog/drar mest publik i år. Musiken var nästan äckligt hög, jag med min hosta stod där och hostade av basen som vibrerade i bröstet. Men dom hade bra fart på och publiken gillade vad dom fick!

Idag har jag varit ledig vilket var urskönt! Sov till halv 1, sen gick jag på stan och tittade. Lite grejer fick följa med hem också!

En superfin kuvertväska med axelband, ett diadem (nödvändigt!), en ring och ett par mysiga örhängen
 

Här kommer lite bilder från rockoff!

Carolin af Ugglas


Takida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0