Födelsedag

Igår firade vi födelsedagar! Ellida, Julia och Jossa har fyllt år och jag fyller år, vi brukar ha väldigt svårt att lyckas få ihop dagar där vi gör något tillsammans så nu slog vi till. Först bjöd jag och Ellida Julia och Jossa på mat, vi åt en förrätt på Umbra, pilgrimsmusslor, mmm... Jättegott var det! Sen skulle jag, Julia och Jossa bjuda Ellida på minigolf, men då hade Julia och Jossa smidit egna planer och bjöd mig också, alltså firade vi allas födelsedag igår! Minigolfen var kul, enny som byggdes i början på sommaren, äventyrsminigolf, ser lite ut som en stor golfbana i miniatyr.
Efter golfen for vi till Rökkas och köpte korv med bröd, gott. Vi hyrde film, Twilight, och åt godis! Bra film och gott godis!

Här är lite bilder från golfen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0