Ingen hård stång

Så var det då slut på årets rockoff. Sista kvällen var riktigt bra! Tillbringade den med Ellida och hennes kompisar från skolan. Veronica Maggio spelade, A Camp spelade, och framförallt, Farbror Fläsk spelade! Alla band var riktigt bra, skön musik, bra publik och god öl! Fyrverkeriet som avslutade rockoff var fint, men hade kunnat vara bättre, jag har sett mycket bättre fyrverkerier av han som gjorde det. Men jag tog riktigt coola bilder på det, så ni ska få se!

Kvällens kommentar kom från Ellida som utbrister "Nämen, de där va väl ingen hård stång" i kön till arken :D Haha vad vi skrattade! Jag tänker inte berätta varför hon sa det, låt fantasin flöda!

Ska visa lite bilder från i onsdags när jag var ut med Julia, Jossa och Erik, sen bilder från igår!

Julia och hennes kille Erik myser!


Jag, Jossa, Julia och Sanna


Julias charmiga pojkvän!


Julia och Hellman posar!


Ett glatt par


Sen från igårkväll

Maggio


Snygga tjejer!


Dom legendariska Farbror Fläsk


Fyrverkerierna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0