Ledig helg

Just det, jag har varit ledig i helgen. Jätteskönt! I fredags när jag kom hem till Peter efter jobbet (23.00) så var det fest där. Det var bara att hoppa in i duschen, ringa efter syrran så hon kunde fixa lite kläder och dricka åt mig och sen bar det av ut på krog en stund! Kul kul!

Lördagen var lugn, åt glass med syster på stan, jag köpte en kofta och sen for vi hem. Slöade i soffan hela dagen, syster for på grillfest och kom hem vid halv 1, då gick vi och sova. Idag har jag också bara legat i soffan och tittat på Lipstick Jungle, slött, men vad gör man inte en tråkig söndag, och dessutom har jag haft ont i ryggen, då kan man inte göra något =) Ingen av oss har varit ut överhuvudtaget idag, förutom de 5 minuterna det tog oss att smaska i oss lite jordgubbar i landet... hehe. Resten av familjen är i Sverige, hälsar på min moster och hennes familj, sen när dom kommer hem därifrån så ska dom nästan direkt till Helsingfors för att hälsa på mormor och morfar. Därför är jag hemma med lillasyster nu så att hon inte ska vara helt ensam :) Men imorron efter jobbet far jag till Peter igen.

Haha, jag läste en kul grej på expressen häromdagen. Det är en mamma som har stämt ett hotell i Egypten för att de hade sperma i poolen. Hon påstår att hennes 13-åriga dotter har blivit gravid för att hon simmat i poolen, hon har absolut inte träffat någon pojke... Suck, undrar hur länge mamman kommer att tro på den lögnen =)
Efter drygt 10 år som aktiv simmare har då jag aldrig blivit gravid av vattnet jag simmat i =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0