Mitt i natten och helgkul!

Äntligen helg! Har jobbat kvällar hela veckan och nu är jag ledig i helgen! Peter har en golftävling i helgen, VKS. Inte vilken golftävlingsom helst, dom börjar vid 12 och är fulla vid typ 15... Sen kör dom på hela kvällen, efter en 18-hålsrunda blir det bastu, mat, prisutdelning och för dem som klarar det krogen... Själv flyr jag lägenheten och drar ut till Ellidas stuga på Bänö, Föglö. Det ska bli jätteskoj, har inte varit dit på flera år så jag ser verkligen fram emot det!! Var just hem och hämtade lite grejer som jag behöver och nu sitter jag uppe och ugglar. Ser på tv, skriver blogginlägg och väntar på att tröttheten ska slå in. Får se om jag är vaken när Peter kommer hem, han är ut med kompisar på några öl. En regel i deras golftävling är tydligen att man måste vara lite bakis när man kommer till golfbanan vid 12 imorn... ojoj... Så om jag går och sover nu så kommer jag ändå att bli väckt av Peter, han glömde nämligen sina hemnycklar på golfbanan i onsdags så vi har fått klara oss på ett par!

Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0