Sjödagar

Hejsan hejsan, nu är jag tillbaks igen! Inte för att jag varit borta nånstans men jag har inte haft något att skriva =) Har varit ledig idag och är det imorron också, så himla skönt! Idag var jag och Peter och handlade, han köpte alla såna där basvaror som behövs när man flyttar in nånstans så det blev en hel kundvagn! Som vi för övrigt inte höll på att få tag på! Haha, ja vet inte hur många vi försökte sätta in den där 1€ slanten i innan vi fick loss en...

Sen for han på jobb och jag till stranden. Kom hem därifrån för en stund sen och har nu ätit lite. Ska hoppa in i duschen och sen ska jag ner till sjökvarteret en sväng. Där pågår sjödagarna för fullt, brukar alltid vara mysigt att sitta där en liten stund på kvällen och lyssna på liveband, gå runt och titta på träbåtar och dricka en öl. Var där med Peter igår och kikade, ska dit med syster ikväll tror jag. Kanske Ellida också om jag får tag på henne!

Imorron börjar RockOff! Berättade ju om det tidigare men HÄR kan ni kika lite om det igen! Jag har sett massor med bekanta från Vasa som är här för lite festivalfirande på sommarsköna Åland =) och jag vet många till som ska komma hit några av dagarna som det pågår. Får själv hit en kompis (och hans kompis?) nästa helg, skoj skoj!

Nej, nu kallar duschen på mig, måste gå! Hej hej! Hoppas vi ses på RockOff!

Lite bilder från förra årets Rockoff

Tvillingarna samarbetade inte riktigt...


Syster och Svaije (som kommer hit nästa vecka)


Lite vila på stranden på dagarna


Farbror Fläsk och jag, klart bästa artisten under RockOff, och tänka sig så spelar dom varje kväll :)


En bild som bra kan sammanfatta förra årets RockOff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0