En öl på en busshållplats

Har just slutat jobbet. Det var ganska mycket folk där ändå, turisterna är alltså på gång dom! Sen så kan det ju också ha nåt att göra med Alandia Cup som spelas här just nu. En massa lag från främst Finland, men också från Sverige och två tror jag att det är som är från England. Och alla ska ju såklart till Mariebad och bada...

Men när jag cyklade hem just så såg jag nåt skoj! Breve en busshållplats stod en bil som just hade släppt av två kompisar som nu satt där i busskuren med en öl i ena handen och en cigg i andra handen. Det roliga var att dom hade morgonrock på sig och bilen körde iväg! Haha, men den kom säkert tillbaka och plockade upp dom, men det såg jag inte.

Dom har lovat åska till inatt, huuu, det tycker jag inte om. Åska är väl okej om det är på dagen, jag sitter på ett säkert ställe och helst med någon som kan hålla om mig. MEn nu har dom tänkt sig att det ska komma till natten, det gillar jag inte... Mina kompisar brukar reta mig för min åskskräck, skrattar åt mig när jag drar ur alla sladdar ur vägguttagen. Men man ska göra så om man inte vill att TV:n, datorn, radion eller nåt annat ska explodera (typ). Nå, vi får väl se vad som händer inatt...

Nu ska jag ha lite lördagshäng här hemma, äta nåt gott och se på TV eller nåt sånt. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0