Grattis Pappa!

Idag fyller pappsen år, det har vi firat med att sjunga för han (inte för att han vaknade av det eftersom dom ringde honom från jobbet en minut innan vi skulle sjunga... typiskt med jour..) och sen var vi och åt till Mannechai. Helt gott, via Kantarellen å köpa jordgubbar till kalaset som var hos pappas tvillingbror. Själv fick jag inte vara med eftersom jag jobbade, men en jordgubbe fick jag i alla fall!

Sen har jag fått veta min uppgift under Ö-spelen idag också. I varje prisutdelning ska jag gå först in på arenan, med alla medaljhållare, pristagare å prisutdelare efter mig =) skoj! Fast jag kommer väl att vara lagom less på låten som spelas till inmarschen efter fyra sådana dagar, det blir ju ett antal prisutdelningar... Men jag får se alla duktiga simmare i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0