Hej på er!

Välkomna hit till min hörna! Nu är det alltså dags att försöka dela med mig av min vardag. Vi får se hur det går =) Kan ju börja med dagen, har varit på jobb, morgonpass 6-14.30. Det var faktiskt inte så tungt att stiga upp, orkade till och med prata lite med arbetskompisarna! Badet öppnade först 12 idag så före det städade vi badet, rensade ogräs i rabatterna och lunchade på stan, gott och varmt i solen! Efter öppning var det vääääldigt lite kunder, men det kan man ju också vänta sig en solig måndag förmiddag... Tror att jag håller på att bli sjuk, men har känt så i några dagar nu så jag vet inte... Hoppas hoppas inte! Kurerar mig med C-vitamin och sånt där! Det passar sig inte att vara sjuk på sommaren...

Tror det får vara allt för detta första inlägg denna ganska tråkiga måndag.
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0