Meta!

Haha, min syster tyckte att jag såg så slö ut när jag bara låg på soffan och hade tråkigt, så hon bestämde att nu far vi och metar! Sagt och gjort, vi gick ut och samlade lite mask, for iväg till vår stammisbåthamn och metade. Lillebror kom också med! Jag fick första fisken, jippii! En liten abborre som fick åka tillbaka ner i vattnet. I och för sig så fick alla fiskarna åka tillbaks i vattnet, dom har inte lärt sig bita fast i kroken ordentligt så dom har inte så ont... Och tur är väl det för inte gör vi något med en massa små abborrar hemma, mamma blir i alla fall inte glad för dom, den enda som blir det är grannens kattor.
Lite bilder ska ni få!

Pussa fisken!! Min första fisk!


Lillebror och lillasyster stolta fiskare


Så här ser det ut när lillebror fiskar =)



Flöte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0