Ö-spelen

Ett snabbt inlägg innan jag går och sova. Så här ser mina närmaste 9 dagar ut:
- jobbar på badet 6-14.30 lör-tis och tors-sön
- jobbar på Ö-spelen mån-tors kl ca 16-19
- en massa skoj program på kvällarna
- alldeles för lite sömn
- superskoj!!

Så om jag inte uppdaterar så vet ni varför =) Men fy sjutton vad skoj det kommer att bli, jag känner det i hela kroppen! Idag har det anlänt en massa folk från en massa öar, fler kommer imorgon och hela ön kommer att bli smockfull, hoppas den inte sjunker... Hehe :)
Jag var på games street som dom har satt upp på torget ikväll en sväng med mamma och pappa. Det är alltså en massa tält med mat och dricka, bord att sitta vid, luftslott för de små att hoppa i, musik och annan underhållning och det var helt sjukt bra stämning där trots att det var långt ifrån trångt där! Ni ska faktiskt sörja om ni inte kan vara med och uppleva detta...
Nej nu måste jag verkligen gå och sova, ska upp tidigt imorn... Känns som om det blev ett lite flummigt inlägg det här men det finns så mycket att säga om ö-spelen så jag vet inte var jag ska börja! Men jag ska försöka lägga in lite bilder om det sen också så får ni se! Sov gott!

Man önskar nog lite att man fick vara med och tävla själv också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0