SOOOOL!!!

Äntligen har solen kommit tillbaka! Idag har det varit sol och dom har lovat sol till imorron också! Hoppas hoppas de håller i sig till midsommar! Och att de blir varmt, för jag e ju ledig i 5 dar nu! Skönt, midsommar, är lite trött efter mina två jobbdagar, hehe, och sen så kommer ju Peter hem!! Jippi!

Idag steg jag upp 05.00, urk, det var jobbigt, slutade jobba 14.30. Var ut på en hundpromenad med Jossa och deras två terriers! Och nu kom jag just hem från  en glass på stan med lillasyster och lillebror plus en bilfärd med lillasyster, lillebror ville inte med så honom dumpa vi =) Skönt att fara ut emd bil ibland och bara va. Ganska bra tidsfördriv också när man inte har något att göra...

Men, vad ska man göra på midsommar då...? Pojken ska ut på nån stuga men i deras gäng så e de "No girls allowded" på typ hälften av deras fester, och det här är en sån, så jag får inte vara med... Och nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Men Ellida har inte heller planer, så vi ska försöka hitta på nåt. Syster sa att vi nog får komma med med dom som hon ska fira med. Jag var emd dom förra året och det var grymt kul! Men vi får se! Har ni några planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0