Stolt!

Imorse när jag vaknade så var det faktist sol!!! Häärligt tänkte jag, och bestämde mig för att ta en hurtig promenad som jag tänkt på i så många dagar. Sagt och gjort, orkade till och med jogga lite! Sen när jag kom hem hade jag ont i benen :( inte är jag väl otränad?? Men stolt är jag över min disciplin att jag faktist tog mig ut, första gången på länge brukar vara svår...

Efter en snabb dusch for jag iväg till stan med mamma, vi skulle ha en födelsedagspresent till pappa som fyller år på sönda. Tänkte oss en morgonrock eftersom han är så söndrig, men det blev ett tak till vår hammock! Blir säkert bra det, sen ska vi ta med han på minigolf och lunch, det var vad han ville ha! Hostmedicin till mig blev det också, förkylningen har inte blivit mer än rethosta, men det är ju så himlarns störande att ha det!!! Jaja, nu ska den bort i alla fall...

På  väg hem från stan började det regna, igen... Suck, men en bollglass hann vi med i alla fall! Snart snart kommer sommarn, de tror jag på! Här kommer några saker som är riktigt härliga med sommarn:
- doften av syren, nyklippt gräs och sommarnatt
- jordgubbar, sill och nypotatis
- sol, hav, en kall öl ute på en liten holme, havet, solnedgångar

Ja det finns ju hur mycket som helst....

Här får ni lite bilder att drömma er bort med i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0