Vart tog sommarn vägen?

Jaha, ännu en grå dag. Ute e de världens tjocka, alltså tjock dimma, speciellt på vattnet... Ser ut att vara kallt och äckligt ute men det är faktist ganska varmt. Har varit på en fika med en kompis och när jag kom hem höll mamma på att laga bullar! Mums!! Snart börjar det dofta nybakta bullar i hela huset, vad är bättre än att komma hem till det...?

Har en kompis som åker till Jamaica om en vecka, nu minns jag inte exakt hur länge han skulle vara där, men två veckor tror jag.. Lite smått avundsjuk är jag nog... Om man får välja mellan sol, värme, reggae å allt va de finns på Jamaica jämfört med dimma, blåst å fukt här så e de nog ett lätt val! Men jag ska inte klaga så mycket, i år kommer det vara en hejdundrande sommar här på holmen! Förutom Rock Off som ordnas varje sommar så kommer vi att ha Paf Open här och Ö-spelen. Paf Open är en beach volley turnering som jag missade senast den var, lär ha varit skoj! Ö-spelen är som ett mini OS för öar, ska bli himla skoj! Hela Åland kommer att bli fullt av idrattare och själv kommer jag att befinna mig en hel del på simarenan. Ska hjälpa till med prisceremonin!

Här är några länkar till evenemangen i sommar:
Ö-spelen, på engelska
Rock Off
Paf Open

Rock Off är verkligen kul! Det är inte alltid världens bästa artister där men man kan fara dit endast för folkets och stämningens skull! Så kom med och ha skoj på Åland i några dagar!

Kommentarer
Postat av: ammizz

eller hur, sommarväder TACK :D

2009-06-11 @ 17:31:52
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0