091109

Idag har det nästan varit höst igen, hoppar lite här mellan höst och vinter känns det som. Men idag sken solen i alla fall och det var ju rätt så härligt!

Men trots det har jag gått och kikat på julsaker i affärerna idag!! Det är sant faktiskt... Letade egentligen ljus eftersom mina har brunnit ner men sen var det så mysigt att titta på allt annat också! Så för att locka in er i julstämningen ska jag låta er lyssna på en annan julsång som brukar snurra hemma hos mig. Den är mera skämtsam än riktigt julstämningslåt så det passar ju bra :)

 

Nu ska jag se om jag orkar göra lite skolarbete, annars blir det nog till att titta på någon serie och bara slöa. Var på ett träningspass för mage, lår och rumpa idag och ajaj vad dom körde hårt på stackars rumpan idag... Får se om jag ens kan gå eller sitta imorron...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0