Återföreing men en gammal vän

Jepp jepp, ikväll är det äntligen dags för lite gammal vänskap. Ett Ollisbesök står på schemat! Jag tror inte att jag har varit där och festat riktigt på riktigt på evigheter, men får nu se va som händer ikväll. Är inte övertaggad ännu så de kan ju bli en lugn kväll i alla fall, men det vet jag imorron! Ha en bra kväll allihop!

Uppdatering: det blev inget Ollis ikväll :) Dom som var där sa att det var väldigt lite folk och ingen kö, så vi kände inte för att fara dit och slösa pengar! Vi ska ju ändå dit imorron igen och då kommer det att vara fullt... Då är det nämligen IDOL på Ollis! (8 tävlande, en jury som väljer ut sin favorit och publiken som väljer ut sin vinnare!)

Så see you later alligator! Nu ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0