Kyla...

Brr, idag var det KALLT! Fram med vinterjackan och pantalongerna! Det kan ju vara rätt mysigt att få palta på sig en massa kläder men nog är det jobbigt med kyla också... Som jag redan skrev om så får man ett mycket flygnade icke omtyckt hår men läpparna är inte heller så förtjusta. Sviiiiider gör dom! Måste leta fram läppfettet... Eller sätta på lite olivolja, det funkar det med!

Men till nåt nästan helt annat, jag var och handlade idag, och vad är det för nåt man möts av då man kommer in om inte två stora julgranar!!??!! Hjälp, och en massa girlanger överallt... Så tidigt behöver man inte börja julpynta... Sen när jag skulle betala så ställde jag mig nog i världens långsammaste kö. Den som jobbar i kassan behöver ju inte stressa ihjäl sig men come on.... Ja trodde han skulle somna han som stod där, fundera om jag skulle väcka han med ett glas vatten. Nu hade jag ju inget glas vatten så jag kunde inte göra det, så det var väl lika bra för han...

Här ska ni nu i alla fall få en till julsång!

(videon är ju inte så mycket att se, men det är svårt att hitta en del julsånger med bra video!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0