Man kan faktiskt gå på krog fastän man inte har någon att förfesta med...

Hej på er igen! Min helg har varit, hmm, jaa... Den går inte att beskriva med ett ord... Jag har varit och tränat, varit ledsen och haft superduperhemlängtan, jag har varit ensam, jag har varit på krog och haft jättekul, sen har jag varit trött och sist har jag gjort något hemligt! Allt i den ordningen!

Lördagen var då alltså den med mest känslor :) Stackars lilla mig satt ensam hemma och lyssnade på julmusik och gjorde julkort, och fick hemlängtan! Sen gick det över litegrann och jag fortsatte förfesta, sa jag att jag var ensam? Jaa, till 11 i alla fall, då kom Svaije och hämtade mig och så for vi till Fontana! Där hade jag superkul i alla fall! Har inte varit ut ordentligt en enda gång den här hösten i Vasa, och det här behövdes verkligen! Här kommer ett urval av bilder från det!







Nu ska jag gå och röra ihop en pepparkaksdeg! Jepp jepp, det ska bakas pepparkakor på onsadg! (inte ensam!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0