Mera spa - ja tack!

Nu är jag tillbaka så nu måste ni börja kika in igen!! Som sagt har jag varit på minisemester, 2 nätter i Nådendal och 2 nätter i Åbo hos Peters kompis Anders och hans flickvän Vera. Jag ljuger inte om jag säger att det varit höstens bästa helg! (förlåt Vasa)

Det började i alla fall med Nådendal på torsdag, vi kom dit vid 11 kanske och tog det mest lugnt hela dagen, utforskade hotellet och allt, inte så lätt att hitta där nämligen :) På kvällen åt vi middag på Sunborn Princess, Nådendals egen lyx yacht! 5-rätters, mycket gott och trevligt!

Fredagen inleddes såklart med hotellfrukost varefter vi hade planerat att gå en sväng in till Gamla Nådendal eftersom vi hört att det ska vara fint där! Och så regnade det... så vi gick ett varv runt hotellet istället! Sen vet ni vad, sen skämdes vi bort med en alldeles underbar aromatisk helkroppsmassage! Det var såååååå skönt och jag bara njöt! Igen igen!!! :)
Men avslappnande var det. En simtur i hotellets badavdelning gjorde inte saken värre! Lördagen kom allldeles för fort och vi måsta checka ut... Men min underbara helg tog inte slut där heller! Vi for som sagt till Anders och Vera i Åbo och umgicks med dem lördag och söndag! Åt gott, drack gott och hade väldigt kul! Såg en skräckis också, The Uninvited, fyyyyyy sjutton va hemsk! Det var inte bara en gång som jag höll för både öron och ögon... Bra var den, riktigt bra slut! Inte tippat!

Nu är jag tillbaka i Vasa igen, blir lite pidrospel imorron (tumme upp), ska till Umeå på fredag och stannar till onsdag (tumme upp), drinkblandarkväll den 5e december (tumme upp) och helgen efter det börjar jullovet (tumme upp)!

Men lite bilder ska ni få se från Nådendal! (klicka på bilden så blir den större)

Entrén och de två lyckliga resenärerna!


Utsikten från hotellrummet, det var spegelblankt på torsdagen! Fint!


Sunborn Princess från utsidan. På kvällen hade dom lampor som lyste upp den i olika färger


Inne i Sunborn Princess, den tredje bilden är ljuskronan underifrån :)


1) Vi tyckte tepåsen var jättehäftig :) 2) Lite spakänsla! 3) En bild på fin inredning bara :)


Tyvärr tittade ju inte solen fram medans vi var där så det blev inga soliga bilder, så allt är kanske lite grått... Men ni får låtsas att det är sol!

Kommentarer
Postat av: henni

Det ser helt underbart ut! :D Och det vet ja att det var också ^^ Avis!

2009-11-24 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0