Så var det lördag igen

Det var ju en enad front som övertalade mig till att behålla klänningen, så den får väl hänga kvar där i garderoben!

Sov extremt dåligt inatt, tror jag har sovit för mycket... Vaknade dock starx efter 5 imorse av plogbilen, PLOGBILEN?!?! Jaa... Kikade ut genom fönstret och nog var det vitt alltid. Ska tända lite ljus här nu så kanske ja kommer in i rätt stämning snart. Men måste man ha julstämning redan? Det är ju ändå bara 6 november... Det tycker inte jag. Men vinterstämning kan man ju ha, det var i alla fall jättefint med snön på träden idag, det måste jag erkänna. Få se nu om allt smälter och så blir det slask, sen kommer kylan och så förvandlas vägarna till isbanor...

Undrar om det kommer nåt bra på TV ikväll, tvivlar, lördags-TV är inte särskilt bra mera... Kanske man inte ska sitta hemma på lördagskvällar? Hmm... Jag gör det ändå! Hej då!

Bild från mitt fönster i morse

Kommentarer
Postat av: henni

oooj :S jag är nog inte redo för sådär mkt snö ännu!! :O fast lite mysigt har du det säkert ^^

2009-11-07 @ 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0