Snö, elektricitet och kandidat

Nu är alltså vintern här igen som på så många andra ställen. Den första riktiga snön har kommit, den som faktiskt fastnar på marken. Ska jag vara glad eller ledsen, jag vet inte! Jag tycker kanske att det är lite för tidigt, julstämningen har ju inte kommit ännu! Äh, den kommer snart, jag känner det på mig! Fast det jobbiga med allt det här är att håret blir så förbannat elektriskt!!!!!! Någon som vet vad jag menar.... vad ska man göra åt det??? TIPS TACK! Jag hatar den där känslan när håret klistrar mot ansiktet och nacken, blääää!

Nåt helt annat, praktiken är slut! Nu kan man äntligen gå tillbaka till sitt händelselösa liv :) hehe, nää, så fort allt är inlämnat står kandidatuppsatsen på tur. Orka... För att samla kraft tänker ajg nu se ett avsnitt av Desperate housewives, jippii!

Här är en julsång som gärna spelas hemma hos mig :) kanske den kan få mig på vinterhumör!


Uppdatering: nu sitter jag och sjunger "tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har, när man e liten" och det känns inte alltför hemskt, så kanske det hjälpte mig lite grann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0