09 oktober 09

Hej hej! Nu är jag tillbaks i Vasa, eller ja, jag kom 02.10 på torsdag morgon så jag har ju ändå hunnit vara här i två dagar. Här är det kallt! Bara 5 grader idag... Men solen skiner och träden är gula så det känns som höst! Har glömt att ta på mig mössan båda mornarna när jag cyklat till skolan och brrrr, öronen håller på att frysa bort! Måste komma ihåg den nästa gång... Vill ju inte bli mera sjuk.

Helg nu alltså, har inga egentliga planer. Fredagskvällen ska ägnas åt att tvätta kläder. Imorgon ska jag till simhallen på simtävling, mina små simmare ska simma fort! Söndagen är helt oplanerad. Får se om det dyker upp något sen.

Har förrästen letat en massa jobb idag. Skickat in ansökningar på internet, varit och pratat med Radisson SAS, ringt simhallen, mailat och sånt där. På måndag ska jag ringa lite mera samtal och hoppas att jag får napp nånstans. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0